Przykładowe wdrożenie programu ProstyCRM

 

Jest to przykład wdrożenia programu ProstyCRM w niewielkiej firmy oferującej odzież reklamową (nadruki na koszulkach, haft maszynowy itp) oraz produkującej materiały reklamowe dla przedsiębiorstw (kubki, parasolki).

W firmie znajduje się niewielka sieć lokalna łącząca 6 komputerów z których korzystają właściciele firmy oraz dział handlowy.

Informacje zawarte w programie poprzednio były przechowywane w plikach Excel'a. Powodowało to liczne problemy w przypadku jednoczesnego korzystania z tych samych danych przez kilka osób. Konieczne okazało się stworzenie systemu z którego kilka osób może korzystać jednocześnie oraz dodatkowo zautomatyzowanie procesu informowania klientów o nowych ofertach.

Wdrożenie programu polegało na wykonaniu dodatkowych opcji:
- klasyfikacji miejscowości według miast, w celu optymalizacji wyjazdów handlowych
- dodaniu informacji na temat osoby "odpowiedzialnej" za daną firmę,
oraz na zaimportowaniu informacji zawartych w plikach Excel'a do bazy danych

Wdrożenie obejmowało:
- przygotowanie i modyfikacje bazy danych.
- import, przeszkolenie pracowników w używaniu programu, drobne modyfikacje związane z uwagami użytkowników .
- okres ograniczonego stosowania programu (2 stanowiska) i testów - ok 1 tygodnia, praca wykonywana przez pracowników firmy zamawiającej program
- uwzględnienie uwag dotyczących funkcjonowania aplikacji i drobne poprawki.